wampirzoRPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


forum rpg o wilkołakach i wampirach
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 insygnia i eliksiry

Go down 
AutorWiadomość
Alice Evans

Alice Evans


Female Liczba postów : 2227
Age : 29
Rasa : wampir
Registration date : 11/01/2009

insygnia i eliksiry Empty
PisanieTemat: insygnia i eliksiry   insygnia i eliksiry EmptyNie Kwi 25, 2010 11:39 pm

Insygnia- przedmioty najbardziej pożądane. Symbole władzy królewskiej, dzięki którym można wskrzesić najpotężniejszego wampira, pierwszego na świecie, a ten, kto go wskrzesi uzyska władzę nad całym światem wszystkich nieśmiertelnych istot. Każdy o nie walczy, lecz bardzo ciężko je zdobyć (nikt nie może ich uzyskać bez wiedzy admina- mielibyśmy przez to niezły bałagan i okazałoby się, że wszyscy mają te najważniejsze przedmioty)
Berło- Berło najstarszego jest jednym z przedmiotów, które są wymagane do obudzenia najstarszego i najpotężniejszego z wampirów.
Korona- Kolejne insygnium najstarszego, bez którego nie ma mowy o powrocie ów wampira.
Królewskie Jabłko- jeden z trzech symboli władzy królewskiej.
Miecz- Miecz wbity w skałę wykraść go może jedynie prawowity członek rodziny królewskiej. .
Ostrze ofiarne- Ostrze Ofiarne jest potrzebne do przywołania najstarszego z rodu wampirów , który ma pomóc w objęciu władzy nad światem .Aby obudzić pradawnego , należy zgromadzić siedem różnych części Ostrza Ofiarnego i wykorzystać je do złożenia ofiary z wampira czystej krwi.

Eliksiry- tajemnicze substancje, dodające siłę lub umiejętności tym, którzy je wypiją. Można je zdobyć jedynie poprzez:
a) medyka, który wytwarza niektóre z nich
b) nielegalnie, przez sprzedawcę w ciemnej uliczce- żeby móc to zyskać, należy w tym temacie (czyli w "insygniach i eliksirach) napisać, co chcecie uzyskać. Czyli przykładowy post: Chciałbym kupić od sprzedawcy eliksir jakiśtam. Wtedy admin napisze że się zgadza lub odrzuca prośbę (wszystko jest robione po to, żeby nagle nie okazało się, że każdy posiada właściwie wszystkie eliksiry, jakie tylko można- wtedy nie byłoby w ogóle zabawy!)
c) MG, będzie je rozdawał niektórym postaciom podczas eventów

Spis eliksirów:

Krew bogów- eteryczna substancja , która płynie jedynie w żyłach wampirów o arystokratycznych korzeniach, przez co stają się ofiarami łowców trofeów. Bardzo cenny towar na czarnym rynku. +10 punktów życia

Eliksir piołunowy- roślina lecznicza, która niestety nie występuje w okolicy NY, a tworzy się z niej eliksir leczniczy. +5 punktów życia

Eliksir żywej śmierci- Głównymi składnikami są rzadkie zioła. Najczęściej dodawanym jest Piołun. Zawierający tujon, stymulujący układ nerwowy, często używany również jako środek łagodzący ból. Nadmierne, lub nieostrożne jej spożycie powoduje uszkodzenie mózgu, lub nawet śmierć. +2 punkty życia

Eliksir światła- Przyśpiesza gojenie się ran. Bardzo trudny w przygotowaniu. Wymaga ogromnego doświadczenia Druida. +4 punkty życia


UWAGA! Nie można mieć więcej niż 100 punktów życia, eliksiry przydają się jedynie wtedy, kiedy wskaźnik nie jest pełny!
Powrót do góry Go down
 
insygnia i eliksiry
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
wampirzoRPG :: Przed rejestracją :: Regulamin...-
Skocz do: