Każdy użytkownik wybiera sobie taką rangę, jaka mu pasuje, krąg III- najniższy, najwięcej krwiopijców, II- ważniejsze wampiry, przywódcy, I- najważniejsze osoby w całej hierarchii. Krąg III podlega kręgowi wyższemu, rozkazy osoby z wyższego kręgu są ważniejsze, niż cała reszta rozkazów. W odpowiednim miejscu w karcie postaci należy napisać, jaką rangę wybieramy.
Sechmet:
Krąg III:
- wojownik (bez ograniczeń)
- niszczyciel/ niszczycielka (bez ograniczeń)
- zdobywca trofeów (0/2)
- medyk (1/2)- Ane deRose,
- szpieg (1/3)- Eufrazja Johnson,
- Marszałek polny ( dowódca kręgu III) (1/1)- Alice Evans
Krąg II
- Porucznik (0/1)
- Druid (0/1)
- generał I (0/1)
- Wielki generał (0/1)
Krąg I
- Wielki Diuk (0/1)
- Imperiator (0/1)
- Doradcy księcia/ księżnej. (0/1)
- Książę ciemności / księżna ciemności ( czyt najwyższy dowódca ) (0/1)
Magera:
- wojownik (bez ograniczeń)
- niszczyciel/ niszczycielka (bez ograniczeń)
- zdobywca trofeów (0/2)
- medyk (0/2)
- szpieg (1/3)- Vincent Turner
- Marszałek polny ( dowódca kręgu III) (0/1)
Krąg II
- Porucznik (0/1)
- Druid (0/1)
- generał I (0/1)
- Wielki generał (0/1)
Krąg I
- Wielki Diuk (0/1)
- Imperiator (0/1)
- Doradcy księcia/ księżnej (1/1)- Lyn Di Venuto
- Książę ciemności / księżna ciemności ( czyt najwyższy dowódca ) (1/1)- Melanie Stryder
* w nawiasie- ilość zajętych miejsc/ilość miejsc
Opisy rang:
KRĄG III:
wojownik- osoba zajmująca się walką. Wojownicy mogą dzielić się na tych którzy walczą w myśl ideii organizacji bądź ich służba ma charakter czysto komercyjny i nie ma związku z poglądami wampira. Przy pierwszej nadarzającej się okazji, starają się pokazać to, co w nich najgorsze. Zasłaniają swoją wewnętrzną siłę agresją, a lęk przed samotnością kryją pod maską niezależności. Wojownik korzysta z każdej okazji, by stać się swoim własnym mistrzem. Wojownicy walczą czasem z tymi, których kochają. Bywają nieufni i często prowokują do pojedynku.
szpieg- potoczne określenie osób zajmujących się wykradaniem tajemnic, czyli szpiegostwem. Szpiedzy są obecni w historii ludzkości od tak dawna, od jak dawna obecne są w niej tajemnice i jak długo żyją w nim wampiry. Zadaniem szpiegów jest odkrycie tajemnic innych (wrogiej organizacji).
marszałek polny- najsilniejszy z wampirów budzący szacunek grupy wojowników, nad którymi potrafi trzymać żelazną rękę. Marszałek polowy podlega bezpośrednio Porucznikowi z kręgu II
zdobywcy trofeów- jest to ranga dla bystrych i logicznie myślących, którzy wykazują się również sprytem. Nie wszystkie trofea można znaleźć, czy kupić ... czasami trzeba je wykraść. Zajmują się oni tropieniem przydatnych przedmiotów
medyk- wampiry znające się na uleczaniu poważnych, czasem nawet śmiertelnych ran. Posiadacze pokaźnej kolekcji cennych fiolek za które drogo się cenią. Skąpe bestia, rzadko kiedy bywają bezinteresowne, nawet dla członków własnej organizacji. Często biorą udział w wyprawach, gdzie powiększają swój "arsenał".
niszczyciele- wampiry, które zajmują się dostarczaniem pożywienia pobratymcom z wszystkich kręgów. Wyruszający na podbój miasta, nigdy nie wracają z pustymi rękami. Nie znający litości i umiaru, często są organizatorami wampirzych orgii.
Krąg II :
Porucznik- najniższy stopień kręgu drugiego. Ten stopień może otrzymać zwykły wojownik, który w pewien sposób zasłużył się dla Mageranów / Sechmetanów. Zajmuje się głównie sprawami organizacyjnymi. Jest zobowiązany do raportowania wszelkich niestosownych zachowań w kręgu III. Podlega mu bezpośrednio Marszałek polny.
Druid- Kapłan , który przewodzi wszelkim obrzędom. Stopień druida otrzymuje najczęściej wampir, który rozwinął w pełni zdolności psychokinetyczne. Jest drugą osobą ( zaraz po księciu / księżnej ciemności ) ochranianą przez krąg III, jednakże jeszcze nie zasiada w starszyźnie.
Generał pierwszy- zajmuje się wydawaniem rozkazów wszystkim z kręgu II i III, dowodzi dwoma jednostkami : walczącymi i wspierającymi. Podlega jednak Generałowi Wielkiemu. Mianowany przez wyższego rangą Generała( w domyśle Generała Wielkiego).
Generał Wielki- Najważniejszy stopień kręgu drugiego. Osoba , która zostaje mianowana na to stanowisko przez najwyższego dowódcę ma za zadanie dowodzenie całą armią podczas wojen ( jednakże jeśli na polu bitwy jest najwyższy dowódca ustępuje mu miejsca ). Zobowiązany jest do raportowania wszystkich rozkazów starszyźnie.
Krąg I
Starszyzna :
Wielki Diuk - Tak jak porucznik zajmuje się administracją. Odbiera raporty od niższych rangą podwładnych i przekazuje je wprost w ręce księcia / księżnej. Jeden z najważniejszych doradców logistycznych.
Imperiator- Doradca do spraw wojennych. Zajmuje się głównie strategią i obmyślaniem kolejnych taktycznych podbojów.
Nie odstępuje Najwyższego dowódcy nawet na krok.
Doradcy- zaufani poplecznicy Księżnej/ Księcia. Mianowani bezpośrednio przez owego dowódcę.
Książę/Księżna ciemności- najważniejsza osoba w hierarchii. Wydaje rozkazy, ustawy oraz dowodzi armią. Rozpatruje wnioski i zażalenia oraz dba o potrzeby swoich podwładnych. Dąży do całkowitego objęcia rządów nad światem. Ma najwięcej roboty w całej hierarchicznej piramidzie. Stoi na czele Mageranów / Sechmetanów, pełni funkcje reprezentacyjne, a także funkcję najwyższego kapłana.